אפשרויות גישה ושיוך לתפקיד בקורס

הדרישה למעורבות פעילה של גורמים שונים בתחומי ההערכה המעצבת והמסכמת מעלה את שאלת הידע והכישורים הנדרשים לשם ביצוע פעולות הערכה בהקשרים שונים, במילים אחרות - אוריינות הערכה. השאלות שעולות בתחום זה רבות והמחקר והדיון בעיצומם: מה הם רכיבי האוריינות? האם מהות הידע היא גנרית (כללית) או תלוית מקצוע ההוראה? האם הידע הנדרש משתנה ברמות השונות בבית הספר ובקרב בעלי ענין שונים (מנהלים, מורים, תלמידים, הורים, מקבלי החלטות וקובעי מדינות)? מה חושבים על כך בעלי העניין השונים ובמיוחד המורים? מה השינוי שחל בתפיסות לגבי מהות ודרכי ההערכה בעקבות הלמידה מרחוק בתקופת סגרי הקורונה?
בקורס זה נברר מה משמעות המושג 'אוריינות הערכה'. נביא את אוריינות ההערכה השפתית כמקרה בוחן, ונתמקד בהשלכות שיש לאוריינות ההערכה מבחינת ההכשרה והפיתוח המקצועי של עובדי הוראה ויישום מדיניות הערכה.
אורחים אינם יכולים לגשת לקורס זה, יש לבצע זיהוי למערכת לשם צפיה בעמוד זה.