תמיכה לסטודנטים - שנה"ל תשפ"ב

לסרטון הכרות עם Moodle לסטודנטים לחצו כאן

נתקלתם בבעיית כניסה לאתרי הקורסים שלכם?

  • אם אינכם יודעים את שם המשתמש והסיסמה יש לפנות למוקד התמיכה של אגף המחשוב.

  • ייתכן שלא אשררתם את המשתמש האוניברסיטאי שלכם. לאשרור לחצו כאן. (יש להמתין עד חצי שעה מרגע האשרור).

  • ייתכן שטרם שיניתם את הסיסמה הראשונית שלכם. לשינוי הסיסמה, לחצו כאן. (יש להמתין עד חצי שעה מרגע שינוי הסיסמה).

  • ייתכן ששכחתם את הסיסמה שלכם. לשחזור הסיסמה, לחצו כאן. (יש להמתין עד חצי שעה מרגע שחזור הסיסמה).

  • ייתכן שלא שיניתם את סיסמתכם בחצי שנה האחרונה. לשינוי סיסמה, לחצו כאן.

-

במידה שלא הצלחתם להתחבר עם שם המשתמש והסיסמה או שאינכם יודעים אותם עליכם לפנות למוקד התמיכה של אגף המחשוב

במידה שטרם נפתרה בעייתכם, ניתן לפנות למרכז התמיכה של Virtual TAU.


חסרים לכם קורסים ברשימת "הקורסים שלי"?

  • לא לכל קורס נפתח אתר. אם הקורס מופיע ברשימת "הקורסים שלי" באפור - המשמעות היא שאתר הקורס לא זמין ויש להמתין להחלטת המרצה.

  • ודאו שאכן אתם רשומים לקורס ב"מידע אישי לתלמיד".

  • רישום או ביטול הרשמה לקורס במזכירות מתעדכן יום למחרת. אנא היאזרו בסבלנות.

-
במידה שלאחר הבדיקה חסר לכם קורס, ניתן לפנות למרכז התמיכה של Virtual TAU.



נתקלתם/ן בהודעת שגיאה בפנופטו? 

אם נתקלתם/ן בהודעת שגיאה לאחר לחיצה על סרטון - לחצו כאן להנחיות

צילום מסך של הודעת השגיאה בפנופטו






-

שינוי אחרון: 2/11/2021, 15:19