תמיכה לסטודנטים - שנה"ל תשע"ט
נתקלתם בבעיית כניסה לאתרי הקורסים שלכם?
- אם אינכם יודעים את שם המשתמש והסיסמה יש לפנות למוקד התמיכה של אגף המחשוב.
- ייתכן שלא אשררתם את המשתמש האוניברסיטאי שלכם. לאשרור לחצו כאן. (יש להמתין עד חצי שעה מרגע האשרור).
- ייתכן שטרם שיניתם את הסיסמה הראשונית שלכם. לשינוי הסיסמה, לחצו כאן. (יש להמתין עד חצי שעה מרגע שינוי הסיסמה).
- ייתכן ששכחתם את הסיסמה שלכם. לשחזור הסיסמה, לחצו כאן. (יש להמתין עד חצי שעה מרגע שחזור הסיסמה).
- ייתכן שלא שיניתם את סיסמתכם בחצי שנה האחרונה. לשינוי סיסמה, לחצו כאן.
-
במידה שלא הצלחתם להתחבר עם שם המשתמש והסיסמה או שאינכם יודעים אותם עליכם לפנות למוקד התמיכה של אגף המחשוב
במידה שטרם נפתרה בעייתכם, ניתן לפנות למרכז התמיכה של Virtual TAU.
-
-
חסרים לכם קורסים ברשימת "הקורסים שלי"?
- לא לכל קורס נפתח אתר. אם הקורס מופיע ברשימת "הקורסים שלי" באפור - המשמעות היא שאתר הקורס לא זמין ויש להמתין להחלטת המרצה.
- ודאו שאכן אתם רשומים לקורס ב"מידע אישי לתלמיד".
- רישום או ביטול הרשמה לקורס במזכירות מתעדכן יום למחרת. אנא היאזרו בסבלנות.
-
במידה שלאחר הבדיקה חסר לכם קורס, ניתן לפנות למרכז התמיכה של Virtual TAU.
-
שינוי אחרון: 22/08/2018, 12:13