תמיכה לסטודנטים מן המניין

נתקלתם בבעיית כניסה לאתרי הקורסים שלכם?

- ודאו שהקלדתם את שם המשתמש האוניברסיטאי שלכם. אם אינכם יודעים מהו, לחצו כאן. לבדיקת נכונות שם המשתמש והסיסמה, לחצו כאן.

- ייתכן שלא אשררתם את המשתמש האוניברסיטאי שלכם. לאשרור לחצו כאן. (יש להמתין עד חצי שעה מרגע האשרור).

- ייתכן שטרם שיניתם את הסיסמה הראשונית שלכם. לשינוי הסיסמה, לחצו כאן. (יש להמתין עד חצי שעה מרגע שינוי הסיסמה).

- ייתכן ששכחתם את הסיסמה שלכם. לשחזור הסיסמה, לחצו כאן. (יש להמתין עד חצי שעה מרגע שחזור הסיסמה).

- ייתכן שלא שיניתם את סיסמתכם בחצי שנה האחרונה. לשינוי סיסמה, לחצו כאן.

- בדקו האם התאריך והשעה של המחשב שלכם נכונים.

במידה וטרם נפתרה בעייתכם, יש למלא את הטופס כאן.

 

 

חסרים לכם קורסים ברשימת "הקורסים שלי"?

- לא לכל קורס יש אתר.
בדקו אם לקורס אותו אתם מחפשים יש אתר ברשימת הקורסים ב-Moodle.

- ודאו שאכן אתם רשומים לקורס ב"מידע אישי לתלמיד" לחצו כאן.

- רישום או ביטול הרשמה לקורס במזכירות אינו מתעדכן מידית. אנא היאזרו בסבלנות.

במידה ולאחר הבדיקה חסר לכם קורס, יש למלא את הטופס כאן.

 

 

אם נתקלתם בבעיות נוספות, לחצו כאן לרשימת השאלות הנפוצות ולפתרונן.

אם עדין לא נפתרה בעייתכם, יש למלא את הטופס כאן.

 

 © כל הזכויות שמורות למרכז התמיכה של Virtual TAU, אוניברסיטת תל-אביב, 2013.