תמיכה לסטודנטים - שנה"ל תשע"ז

נתקלתם בבעיית כניסה לאתרי הקורסים שלכם?

  • אם אינכם יודעים את שם המשתמש והסיסמה יש לפנות למוקד התמיכה של אגף המחשוב.
  • ייתכן שלא אשררתם את המשתמש האוניברסיטאי שלכם. לאשרור לחצו כאן. (יש להמתין עד חצי שעה מרגע האשרור).
  • ייתכן שטרם שיניתם את הסיסמה הראשונית שלכם. לשינוי הסיסמה, לחצו כאן. (יש להמתין עד חצי שעה מרגע שינוי הסיסמה).
  • ייתכן ששכחתם את הסיסמה שלכם. לשחזור הסיסמה, לחצו כאן. (יש להמתין עד חצי שעה מרגע שחזור הסיסמה).
  • ייתכן שלא שיניתם את סיסמתכם בחצי שנה האחרונה. לשינוי סיסמה, לחצו כאן.

-

במידה שלא הצלחתם להתחבר עם שם המשתמש והסיסמה או שאינכם יודעים אותם עליכם לפנות למוקד התמיכה של אגף המחשוב

במידה שטרם נפתרה בעייתכם, ניתן לפנות למרכז התמיכה של Virtual TAU.

-
-
חסרים לכם קורסים ברשימת "הקורסים שלי"?

  • לא לכל קורס נפתח אתר. אם הקורס מופיע ברשימת "הקורסים שלי" באפור - המשמעות היא שאתר הקורס לא זמין ויש להמתין להחלטת המרצה.
  • ודאו שאכן אתם רשומים לקורס ב"מידע אישי לתלמיד".
  • רישום או ביטול הרשמה לקורס במזכירות מתעדכן יום למחרת. אנא היאזרו בסבלנות.

-
במידה שלאחר הבדיקה חסר לכם קורס, ניתן לפנות למרכז התמיכה של Virtual TAU.
-

שינוי אחרון: 4/09/2016, 14:02