בלוג אישי (מערכתי)

עמוד: 1 2 3 4 5 6 ()
תמונה של אוראל אבן חן
על ידי אוראל אבן חן בתאריך 2/06/2016, 06:59
פרסום זה זמין ל"אורחים"

אהבה

 
תמונה של אורטל בינר
על ידי אורטל בינר בתאריך 31/05/2016, 10:00
תמונה של חן יהושוע
על ידי חן יהושוע בתאריך 23/05/2016, 18:33
פרסום זה זמין ל"אורחים"

שלום כולם,

לכל מי שעוסק ב-  reenactment כדאי לבדוק ספר שנמצא בספרייה של רבקה שניידר שעוסק בתאטרון, פרפורמטיביות ו"החייאה מחדש". הספר מאוד מעניין לדעתי כי היא מבקשת לערער את ההבחנה בין דוקומנט לבין תאטרון, בין דומם לבין חי. Rebecca Schneider "Performing remains: art and war in times of theatrical reenactment"  להתראות.

 
תמונה של מיטל פלדמן
על ידי מיטל פלדמן בתאריך 18/05/2016, 20:13
פרסום זה זמין ל"אורחים"

תסריט מיטל

 
תמונה של ליהי נויבירט
על ידי ליהי נויבירט בתאריך 18/05/2016, 00:18
תמונה של נעמה רק
על ידי נעמה רק בתאריך 17/05/2016, 23:04
תמונה של דורון שטרן
על ידי דורון שטרן בתאריך 16/05/2016, 22:35
פרסום זה זמין ל"אורחים"

במאמר מתוארות שתי טעויות: טעות הנובעת מהחלפת משתנה הגוררת שינויים בהגדרה. וטעות בגזרה של פונקציה מורכבת.

לגבי הטעות מהחלפת משתנה יש לשים לב לשינוים ת"ה וכו'.. ישנה חשיבות גדולה שתלמידים ילמדו לנתח ולאתר טעויות בעצמם. זה יעזור להם במבחנים, בהבנה ובלמידה העצמית. ניתן לפתח את זה גם ע"י הפניית תלמיד שנתקע בתרגיל לחברו ע"מ שהוא ינסה לאתר את הבעיה.

דוגמה לטעות: באחד ממבחני המתכונת לשאלון 804 הסעיף הראשון בהסתברות היה: ההסתברות להטלת מטבע כך שיצא מספר גדולה ב50% מההסתברות שיצא תמונה. וכל התלמידים שלי כתבו 0.75 ו0.25. כעימתתי אותם כשפתרנו את המבחן ביחד מול השאלה כשכל מי שענה ראה שטעה, הם ניסו להצדיק את עצמם בתחילה, לבסוף נפלה ההבנה שיש להבדיל בין 50% מהסך הכולל ל50% בצורה הפרטית בין המקרים. הועלתה גם האפשרות לכתוב את התרגיל כמשוואה.   

 

 
פרסום זה זמין ל"אורחים"

תסריט לסרט קצר

 
תמונה של סיון שוסטר
על ידי סיון שוסטר בתאריך 10/05/2016, 23:13
 
תמונה של אורית שילקרוט
על ידי אורית שילקרוט בתאריך 3/05/2016, 10:38
עמוד: 1 2 3 4 5 6 ()